Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Sunday, December 10, 2006

The Vlaams Belang Controversy

Vlakke_land2
De Vlaams Belang Controverse. Debat met Björn Roose op Het Vrije Volk:

Artikelen op het Vrije Volk over de "Vlaams Belang Controversy", naar aanleiding van de artikelen op JihadWatch en Little Green Football over de betrokkenheid van Vlaams Belang bij de White Power beweging.
Vlaams Belang Controverse Deel 1(Björn Roose)
Eén Volk, Eén Staat (Keesje Madura)
Vlaams Belang Controverse Deel 2 (Björn Roose)
Hoe groot is Friesland en hoe klein is Vlaanderen? (Keesje Madura)
Vlaams Belang Controverse Deel 3 (Björn Roose)

Reacties op: Frietmetstoofvlees.blogspot
Gevolg: Lux et Libertas mengt zich in de discussie

8 comments:

Björn Roose said...

Keesje,

Op die foto van mij staan kopierechten. Ik kan me niet herinneren dat je een aanvraag hebt gedaan om van die foto gebruik te maken. Gelieve hem dus te verwijderen.

Groeten,

Björn

Peter Siebelt said...

Björn,

Ik ben blij dat je dit even meld want ik had je via dat stukje foto absoluut niet herkend.

Björn Roose said...

"Meneer" Siebelt, om iemand te "herkennen" moet je hem eerst kennen. Gezien u mij niet kent, zou het "herkennen" via wat voor foto dan ook dus onmogelijk geweest zijn.

keesjemaduraatje said...

Björn Roose wil weer eens een keer het laatste woord hebben.

Peter Siebelt said...

"Waarde" Björn,

Er zijn hele politiearchieven vol met foto’s van bekende “mensen” die men niet in levende lijve kent.

Ook in mediaberichten verschijnen dit soort foto’s alleen zijn ze dan veelal voorzien van zijn mooi balkje die de ogen bedekken.

Wanneer de desbetreffende persoon tegen deze publicatie protesteert, net als in uw geval, maakt hij zichzelf meteen bekend. Met andere woorden uw zogenaamde niet “bekend” maakt zichzelf nogmaals bekend.

Björn Roose said...

Oh, dus JIJ was zo dom te denken dat die foto daar ZOMAAR stond ?

En, Maduraatje, het staat je volledig vrij mij "het laatste woord" te ontnemen. Jij bent eigenaar van deze stek, niet ? Trouwens, kan ik het helpen dat ik me af en toe gedwongen zie te reageren op idiotie ?

Björn Roose said...

Trouwens, Siebelt, het ging hier om auteursrechten op de foto, niet om het op een of andere manier onbekend wensen te blijven. IK heb niets te verbergen, jij wel ?

keesjemaduraatje said...

Björn, ja zou trots moeten zijn dat ik je bekend maak.