Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Saturday, February 03, 2007

Dom Blondje

door Keesjemaduraatje
de ergotherapeute uit Kleurrijk Woensel West is bijna om. Nog een keer zo'n incident en ze gaat bij de volgende Tweede Kamerverkiezingen met mij mee om Wildersaffiches te plakken. De bewoners uit haar wijk hebben de neiging om voor het koffiehuis te willen parkeren, ook als daar geen parkeerplaats meer vrij is. Dan gaan sommigen, niet allemaal over één kam scheren, gewoon op straat parkeren en even het koffiehuis in. Als dan een vriendelijke mevrouw vraagt of ze even opzij gaan, dan wordt ze uitgescholden voor hoer en dom blondje. Ik vermeld het maar even. Ze wordt er erg kwaad over. Een jaar geleden wilde ze nog erg graag in de buurt blijven wonen en zeker niet in zo'n saaie burgerlijke wijk als ik en nu is het al bijna over. Eerst spugen de kinderen naar haar rotweiler en nu dit weer.

Die andere vrouw uit het studentenhuis is inmiddels afgestudeerd van de kunstacademie en heeft morgen haar eerste expositie. Ik ga wel even mee kijken en zal foto's maken. Dan weten jullie dat ik niet van de straat ben en erg kunstliefhebberig.

No comments: