Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Sunday, June 14, 2009

Date een Moslima

Mocht je het gezeur zat zijn, dan kan je altijd nog een Moslima daten. Tegenwoordig kan dat gewoon per internet. Bijvoorbeeld Ouarda.

Ouarda

 

Geslacht:Vrouw
Leeftijd:23
Burgerlijke staat:Alleenstaand
Heeft kinderen:Nee
Woont in:Rotterdam, Zuid-Holland, Nederland
Nationaliteit:Marokko
Uiterlijk:Gemiddeld
Lengte:165 cm (5 ft 5 in)
Gewicht:87 Kg (192 lb)
Haarkleur:Bruin
Oogkleur:Bruin
Etniciteit:Anders
Geloof:Islam - Soennisme
Sterrenbeeld:Tweelingen
Opleidingsniveau:Beroeps opleiding
Beroep / bezetting:Student
Spreekt de talen:Dutch,Other
Engelse taalvaardigheid:Goed
Rookt:Nee
Drinkt:Nee
Bereid te verhuizen:Niet zeker
Laatst Actief:13-Jun-09

3 comments:

Louisa said...

Nou, die moslima is dus een Rotterdamse, die ziet de bui al hangen..
Overigens Keesje, wat bedoel je met "mocht je het gezeur zat zijn"?
Welk gezeur? Heb je dan gezeur met een Nederlandse ?
Vrouwen geven altijd gezeur, dat hebben ze gemeen met mannen !

JanJanus said...

Nationaliteit: Marokko!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is dus volgens onze linkse kliek een Nederlandse.

Peter V. said...

Ik heb ooit een keer een date gehad met een Marokkaanse. Zij heette toevallig ook Ouarda. Ik ben een paar keer met haar uit geweest, verder is het helaas niets geworden. Ik vond haar ook een beetje moeilijk om mee om te gaan, dus daarom is het contact op een gegeven moment opgehouden, maar ik had wel de indruk dat ze me wel mocht. Dat ik haar een beetje moeilijk vond lag er overigens niet aan dat ze Marokkaanse was.

Met een Hollandse meid heb ik nog nooit van mijn leven een date gehad. Die zijn pas echt supermoeilijk.