Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Friday, July 31, 2009

Berlijn 2009

Door Keesjemaduraatje
Fietsende door Berlijn zie je pas wat voor een levendige stad dit geworden is. In de populaire stadswijken Kreuzberg, Friedrichshain en Prenzlauerberg is op bijna elke hoek van de straat wel een terras of internetcafe. Veel mensen op straat en toch niet aggressief. Veel mensen met kinderen ook. En de doordringende hasjlucht is hier geheel afwezig. Je kan het gewoon niet vergelijken met Amsterdam en dat doe ik dan ook niet. Kom zelf maar eens kijken.

i

2 comments:

christinA eijkhout said...

Ik heb van '72-'75 in W-Berlijn gewoond.
Daarna kwam ik minstens 1xper jaar zomer en winter terug.
Khad er mijn koffer nog staan.
Na de val van de Muur ben ik nog 2x geweest, daarna niet meer. Ik heb mijn koffer meegenomen.

Anonymous said...

@christina: ik kan Berlijn van harte aanbevelen. Erg leuk en ontspannen.