Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Monday, October 15, 2012

JMNA: Bloggers steunen Keesje

Een enorme stroom van brieven, email, Facebookberichten en telefoontjes hebben mij bereikt, sinds ik de brief van de advocaat inzake JMNA heb gepubliceerd. Heel erg bedankt hiervoor. Het artikel in het Nieuw Israƫlitisch Weekblad (NIW) van afgelopen vrijdag is natuurlijk een behoorlijke steun in de rug, omdat de feiten daar nog eens bevestigd en herhaald worden. Op die manier kan het JMNA natuurlijk moeilijk een proces tegen een blogger aanspannen. Een echte papieren krant schrijft er tenslotte ook over!! Gaan ze die ook aanklagen?

Vanuit de blogosphere heb ik veel steun ontvangen. De bloggers die ik nu noem hebben niets met elkaar te maken en sommigen willen ook niets met elkaar te maken hebben. Onafhankelijk van elkaar hebben ze het bericht overgenomen en erover gepubliceerd. Ik noem ze hier even in volgorde van binnenkomst

Carel Brendel
Het vervolg bij Carel Brendel
Opinieleiders
E.J Bron
Tora Yeshua (Joods-Christelijk Pastor Ben Kok)
Vrije Chroniqueurs
AmsterdamPost
Welke Toekomst

Zie ook:
Joods Marokkaanse dialoog in de klem (NIW artikel)
Het zionistische complot van het JMNA (op Amsterdam Post)
Het JMNA tussen twee vuren (Leger des Heils site)


No comments: